meijersfrankrijkandorraspanje.reismee.nl

Andorra

Het gaat niet om de bestemming, maar de reis er naartoe. True als het gaat om Andorra. We reden door hoge bergen, in dichte mist, net een spannende film. We konden ons niet voorstellen dat het aan het einde van de tunnel mooi zou zijn, want het was grijs en 15 graden. Een half uur later kwamen we aan:

Niet normaal!

De mensen zijn allemaal supervriendelijk, we voelden ons direct thuis. Vanaf het appartement kijken we uit over de bergen en het zwembad, heerlijk! De natuur is prachtig en hoewel de zon ontzettend fel is, valt de temperatuur nog mee, dus kun je mooie wandelingen maken. We hebben get dorpje verkend te voet (veel klimmen) en vandaag maakten we een mooie hike bij Naturlandia.

Joas was blij met de kippen en andere diertjes en Levi sjokte als een echte puber achter ons aan. Zie foto's in het album Andorra!

Vanavond gaan we naar een cirque du soleil show, ben benieuwd. Vanaf morgen komen er stormen, hopelijk valt dat mee want het zwembad is verdomd lekker.... Maar we moeten het hele shoppen nog ontdekken hier, komt vast goed in een belastingparadijs!