meijersfrankrijkandorraspanje.reismee.nl

Cirque du soleil, shoppen en wandelen maar

Woensdagavond waren we bij Müv, een show van de makers van Cirque du soleil. Het begon bijna fout, nadat we met daktent op de auto in een te krappe parkeergarage naar binnen crossten ?, maar het liep gelukkig goed af. De show was prachtig, er hingen vrouwen met hun haar als touw aan elkaar geknoopt in een trapeze; geweldige breakdancers en een toffe dj. Wat een spektakel!

Gisteren werd het wat bewolkter. Er werd een hele dag regen voorspeld, dus wij hadden een dagje winkelen gepland, maar er viel uiteindelijk geen druppel! De hoofdstad is niet groot, 22.000 inwoners, en toch zijn er 400 winkels! We keken ons de ogen uit.

We hadden de jacht op een playstation 5 geopend, maar helaas was er ook hier geen betaalbare versie te vinden... Ach, het hield ons mooi op de been...

Vandaag viel er wel wat regen. Dat is dan vaak een onweersbui met stortregen en daarna is het alweer warm. We besloten voor de veiligheid tot een wandeling in de buurt. Heerlijk want het is hier overal prachtig. Door de regen was het wel wat modderig. Nu wil het toeval dat Ruben in de laatste maand 6 paar schoenen heeft gekocht, waarmee hij nu waarschijnlijk een paar of 20 a 25 bezit. En wat heeft hij mee?

Juist een paar witte en een paar lichtblauwe Nikes. Heel logisch voor een reisje in de bergen toch? Ik hou van mijn man ?.

Het dorpje waar we uitkwamen was heel gezellig. Raf kon er eindelijk geld uitgeven (want souvenir winkels lol) en we hebben er lekker tapas gegeten. Het leven is hier goed!

Woensdagavond

Wim

Blij dat je ondanks die schoenen van hem houdt. Zou mij ook gebeuren!

J.

Goed gedaan hoor!