meijersfrankrijkandorraspanje.reismee.nl

Aan alles komt een eind..

Het einde van de reis komt in zicht... Morgen rijden we naar midden Frankrijk en dinsdag komen we weer thuis. Dan zijn we 25 nachten van huis geweest, wat een luxe! Nu we de camping gaan verlaten is het de truc om alle bende weer in de auto te krijgen plus wat we allemaal gekocht hebben: een extra voetbal, een grote Nerf, kleding, een nieuwe onderwatercamera, 20 flessen wijn, hahaha, help! En Raf fantaseert ondertussen hoe hij misschien toch die step kan meenemen lol. Ondertussen wordt alles zo ver mogelijk afgebroken, ingepakt en leeggelaten.

Zo hoeven we morgen nog alleen de tent en de luchtbedden en klaar! Het was echt een fijne reis. De jongens hebben veel met elkaar gespeeld, gezwommen en gevoetbald. We speelden oneindig veel potjes weerwolven, rummicub en lama. Het leven is hier goed!

We hebben een bijzondere wijn proeverij gedaan en misschien dinsdag nog naar een wijnboer in La France.

Verder kwam de cirkel gisteren nog verder rond met arme Levi:

Kon hij voor de vakantie niet bij oma Olly logeren, omdat hij dood en doodziek was van de griep, nu dit... Gelukkig heeft hij er niet zoveel last van, maar de tussenstop in Blerick hebben we maar uit het reisschema gehaald. We liggen nu voor de laatste keer aan het zwembad, hebben net nog in grote golven gedoken en straks stoken we de laatste keer de bbq aan, jam!