meijersfrankrijkandorraspanje.reismee.nl

3 meren op duizelingwekkende hoogte

O wauw wat een dag! Op advies van de dame bij de receptie gingen we naar een uitkijkpunt op 2700 meter. Dat is een rondje Vondelpark recht omhoog lopen vanuit ons huis! Het was een uiterst spannende ervaring, aangezien we eerst 8 minuten met een kabelbaan in een bakje recht omhoog getakeld werden. Ik werd misselijk van de hoogtevrees en dacht: nog alleen een stukje stoeltjeslift en dan zijn we er! Little did I know dat het TWINTIG minuten met de stoeltjeslift was. Ik haat die dingen, je kunt er zo uitdonderen en het is megahoog. Ik ga nog liever 20x achter elkaar in de Baron de Vliegende Hollander én de python. En maar tegen Joas praten: stil zitten, naar achteren, niet wiebelen met de voeten, ahhhh. Eenmaal boven was het wel echt het gevoel on top of the world. Ruben kreeg wat last van hoogteziekte kijk maar:

Het was ook nog best pittig klimmen over de rotsen, soms supersteil. Levi moest hard werken maar hij deed het goed. En Joas uiteraard weer op slippers!

Ruben wilde heel graag terug lopen (en zijn knieën slopen). Dat was een race tegen de stoeltjeslift. Gaf mooie plaatjes:

In de fotomap nog meer plaatjes van een geweldige middag! Nu liggen we aan het zwembad met een wijntje. Morgen naar de camping in Spanje. We zijn erg benieuwd hoe het er zal zijn, want hier is het wel rustig op een goede manier en heel gezellig. Kan het nog wel beter? Wel lekker in een tent en veel vriendjes voor de kinderen denk ik.. in onze nieuwe opblaasbare decathlon katoenen tent whoop whoop.